2015. március 11., szerda

Fokhagymás Mártogatós Recept

Itt a tavasz!

És persze mikor máskor betegednék én le? Napokon keresztül nyomtam az ágyat, aztán végre rávettem magam hogy kicsit kimenjek a kertbe friss levegőt szívni. Szinte sokként ért, hogy milyen jó idő van. Apa tegnap már a teraszon ebédelt. Annyira örülök neki! Végre nem kell megfagyni, ha az ember ki akarna mozdulni. 
Azt veszem észre magamon, hogy amikor napokon át fekszem, a közérzetem is rosszabb lesz utána. Ezért ilyenkor megpróbálok odafigyelni rá, hogy ne egyek egészségtelen dolgokat, és többet mozogjak... Viszont az állandó vágyódásom a különböző ropogós, túlságosan is fűszeres dolgok után, kezdem tudomásul venni hogy leküzdhetetlen. Ezért álltam elő ma ezzel a mártogatós "ropi" recepttel, ami tökéletes egy jó film mellé. Nem mondom, hogy nem hizlal, de mindenképp egészségesebb, mint elmajszolni egy zacskó chipset, és körülbelül 5-10 perc alatt kész is van.:)

 Fokhagymás Mártogatós

Hozzávalók:

- 2 szelet kenyér
- 1-2 ek vaj
- 1 gerezd fokhagyma
- só
- tejföl

Elkészítés:

1.) Fokhagymanyomóval kinyomunk egy gerezd fokhagymát, teszünk mellé vajat és a mikróban megolvasztjuk. Ha megolvadt, alaposan összekeverjük.

2.) Megpirítunk 2 szelet kenyeret és csíkokra vágjuk. 

3.) Az olvasztott vaj felét egy serpenyőben előmelegítjük, rátesszük a csíkokra vágott kenyereket és ráöntjük a maradék vajat a tetejére. Ha már elég barna és ropogós, levesszük a tűzről és ízlés szerint megsózzuk.

4.) Tejföllel tálaljuk, és kész is!:)

Ha ti is elkészítitek, küldjetek nekem róla képet! Boldog Tavaszt Mindenkinek! <3

xoxo
Inez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése