2015. május 14., csütörtök

Tavaszi kerti reggeli


Tavaszi kerti reggeli

Már a harmadik napja ettem ugyanazt reggelire mert annyira finom és laktató, úgyhogy gondoltam megosztom veletek, hátha ti is szeretnétek elkészíteni. Nincs is jobb, mint kiülni egy ilyen tányérral tele finomságokkal és egy bögre "anyateával" a teraszra reggelizni... A napom fénypontja!

Teljes kiőrlésű zabos palacsinta:

Az eredeti recept szerint mindenből 1 bögre kell és 1 db tojás, de én ezt elnegyedeltem, így kb. 4 mini palacsintát tudok sütni a masszából. 

- 1/4 bögre teljes kiőrlésű liszt
- 1/4 bögre tej 
- 1/4 tojás
- 1 tk méz
- 1/2 tk sütőpor

Ízlés szerint tehettek bele fahéjat, zabpelyhet, banánt vagy mazsolát. Én meggylekvárral tálaltam. :)

A maradék tojást megsütöm rántottának kevés sóval és borssal, és egy szelet magvas kenyérből készült pirítósra még kerül egy kevés vaj, és egy szelet sült bacon is. 

Kalória:

- 2 db teljes kiőrlésű palacsinta -> 121,5 KCal
- tojásrántotta -> 77 KCal
- magvas kenyérből pirítós -> 139 KCal
- sült bacon -> 56 Kcal

Összesen: 393, 5 Kcal 

Remélem tetszett nektek ez a poszt, és ha szeretnétek még ilyen posztokat látni tőlem, akkor írjátok meg Facebook-on!

xoxo
Inez

2 megjegyzés:

  1. Szia Inez, a betűstíluson változtathatnál, de így sem rossz.

    VálaszTörlés
  2. citizen eco drive titanium watch 4.2 - TiNAC Robotics
    The WatchMaker model 3 weighs nano titanium less than 1kg. titanium camping cookware The titanium watch is a compacted stainless revlon hair dryer brush titanium steel double edge model with babyliss pro nano titanium straightener a high quality titanium chords design.

    VálaszTörlés