2014. december 30., kedd

Mutimiteszel (2014.12.30.)

Reggeli

A reggelim csak egy kevés tea volt, mert tudtam hogy ma családi ebédre megyünk a Mamáékhoz, és oda az embernek 2 napig kell koplalnia hogy minden beleférjen a pocakjába, amit meg szeretne kóstolni. Kisebb koromban nem szerettem a fűszeres teákat, de a Teekanne Winter Time teája nálam mindent visz. Két kanál méz/cukor, két kanál friss citromlé és nekem máris jó kedvem van.:)

Ebéd

Így nézett ki az ünnepi asztalteríték!


Most sem maradt el az örök kedvencem, a forró házi húsleves, de direkt csak keveset szedtem, hogy maradjon hely minden másnak. Később ettem még egy kevés főtt húst házi paradicsommártással is ebből a tányérból, de az nem nézett ki valami bizalom gerjesztően, úgyhogy nem is fotóztam le!:D


A levest követte egy kis szelet (jól átsült) mézes sült és sajtos-brokkolis csirke sültkrumplival (amire a délután folyamán még jó sokszor rájártam!:D).


Desszertnek almás pite volt. A teteje a legjobb rész!

Vacsora

Vacsira már nem fért belém más egy pohár joghurton kívül. Ez az egyik kedvencem!

Ti mit ettetek ma?:)

xoxo
Inez









1 megjegyzés: