2014. december 28., vasárnap

Mutimiteszel (2014.12.28.)

Reggeli

Éppen kilábalva a betegségből, már reggel a mamuszomba belelépve tudtam hogy valami melegre vágyik a pocakom, ezért is ért hihetetlen csalódásként mikor az üres Chocapic-os dobozt megráztam. Viszont utólag nem bánom, mert így végre valami újat vettem és próbáltam ki, a Nestle Lion karamelles és csokis gabonapelyhét. Általában ennél valami egészségesebbet szoktam reggelizni, de így az ünnepek alatt a gabonapehely meleg tejjel, pizsiben az ágyban örök befutó.:)


Ebéd


Úgy elmerültem az oldalszerkesztésben, hogy úgy kellett rám szólni, hogy ebédeljek valamit késő délután. Nagyon szívesen vettem Anya húslevesét, de a laptopot még ebédelés közben sem lehetett elvenni tőlem.


Nasi


Már az este fele közeledve valami édesre fájt a fogam, úgyhogy behoztam magamnak egy szelet fehércsokis Balaton Bummot. Sajnos limitált íz, már most rettegek hogy mikor szűnik meg! Pár perccel később Anya behozott nekem egy adag Creme Brulee-t, aminek amilyen édes szám van, szintén nem tudtam ellenállni. 


Vacsora


Vacsorára nem maradhatott el a Mama töltött káposztája (-nak a tölteléke) sem.

Ennyi lett volna mára a #mutimiteszel bejegyzések első része, remélem tetszett nektek.:)

xoxo
Inez





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése