2014. december 31., szerda

Last Minute Szilveszteri parti/Újév Outfit Ötletek & Smink

Szilveszteri Outfitek & Smink


Outfitek

Idén a ruhaboltok ünnepi kollekcióijának nagy részét a flitteres, csillogós felsők, miniruhák és egy-egy extrémebb üzletben nadrágok tették ki. Sokan negatívumként fogják fel, amikor egy stílus nagyon eluralkodik a szezonban (pl. pasztellszínek, statement nyakláncok, ujjatlan ingek), de én nagyon érdekesnek találom, ki hogyan tudja kifejezni magát és érvényesülni egy adott stílusban.


Nem vagyok egy nagy miniruhás/koktélruhás lány, ezért tudom hogy hogyha veszek is egyet, 2-3 alkalomnál többször nem lesz rajtam... emiatt szoktam őket Second Hand üzletekből beszerezni. Ez a darab is onnan van.


Az eredeti terv szerint én is egy kisruhában mentem volna az idei szilveszteri partiba, de olyan hideg van, hogy inkább egy csillogós nadrág és egy pulcsi mellett döntöttem. A nadrágot ajándékba kaptam, a pulcsit pedig a H&M-ben vettem.


A körmömön Crystal Nails géllakk van 118-as árnyalatban, a gyűrűsujjamon pedig pezsgőszínű csillogós géllakk. (A bal kisujjam idén eltörtem, azért áll egy kicsit furán.:( )

Smink



A sminkem még Szilveszterkor is visszafogott maradt. A mozgószemhéjamra és kicsit felé az Urban Decay Naked 2 palettájából a "Verve" árnyalat került, ami egy nagyon szépen csillogó pezsgőszín, és egy vékony tusvonalat is húztam a NYX folyékony ecsetes szemhéjtusával. Az arcomon egy Mac pirosító van "Blushbaby" árnyalatban, az ajkaimon pedig egy kevés világos árnyalatú piros Chanel rúzs keverve a Manhattan Water Flash vízálló szájfényével.

Boldog Újévet Mindenkinek!

xoxo
Inez









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése